Νεκταρία Μαρκάκη



Ποτέ δεν μου άρεσε να μιλάω για μένα. Δεν είμαι από εκείνους τους ανθρώπους που έχουν να πουν πολλά για τον εαυτό τους γιατί προτιμώ να αφήνω τις πράξεις μου να μιλάνε για μένα. Ωστόσο, οφείλω να σας συστηθώ, κι αυτό θα προσπαθήσω να κάνω. 

- Γράφω γιατί η συγγραφή, με τον καιρό, έγινε το οξυγόνο μου. Μόνο έτσι μπορώ να εκφράζομαι και να δραπετεύω από την πραγματικότητα. 

- Όσοι με γνωρίζουν, με κατατάσσουν στους συγγραφείς της ρομαντικής πλευράς της λογοτεχνίας- όχι άδικα, αφού τα περισσότερα βιβλία μου έχουν κοινωνικό-ρομαντικό χαρακτήρα- αλλά ως αναγνώστρια λατρεύω τα βιβλία μυστηρίου, τις περιπέτειες, τα βιβλία φαντασίας και τα αστυνομικά βιβλία. 

- Μου αρέσει να βοηθάω... κάποτε βοηθούσα με ό,τι μέσο είχα νέους συγγραφείς, αλλά η αχαριστία και η προκλητικότητα κάποιων, με έκανε να σταματήσω. Παρόλ' αυτά, είμαι εκεί, πάντα, για εκείνους που εκτίμησαν τη βοήθειά μου. 

- Ο χώρος του βιβλίου κάθε άλλο παρά ρομαντικός, δεν είναι, κι εγώ το έμαθα με σκληρό τρόπο αυτό. Τρεις από τις τέσσερις συνεργασίες μου με εκδοτικούς, ήταν κακές, αλλά δεν το έβαλα κάτω και τώρα είμαι ευτυχισμένη και ήρεμη σε έναν εκδοτικό όπου με εκτιμούν. Μη το βάζετε κάτω, πάντα στο τέλος παίρνουμε αυτό που μας αξίζει!

- Έχω γράψει πάνω από 40 βιβλία από το 2010 ως τώρα. Από αυτά έχουν εκδοθεί τα 7, αλλά πλέον κυκλοφορούν μόνο τα 3 από αυτά, στην αγορά. 

- Λατρεύω τις ταινίες της Hallmark με το τυπικό χαρούμενο τέλος και θέλω να πιστεύω πως στη ζωή, πρέπει μεν να αποδεχόμαστε πως δεν είναι όλα σαν στις ταινίες, και δεν γίνονται θαύματα, αλλά και ταυτόχρονα πως δεν πρέπει να υποκύπτουμε στον κυνισμό της καθημερινότητας. 

- Η Ιταλία, η Ισπανία, το Μαρόκο και η Κούβα, αποτελούν μεγάλη έμπνευση για μένα, εκτός από την Ελλάδα μας, που είναι πανέμορφη χώρα. 

Αυτά για αρχή... νομίζω θα με γνωρίσετε καλύτερα μέσα από τα γραπτά μου, αν αποφασίσετε να με ακολουθήσετε. 

Καλή συνέχεια, 
Νεκταρία



Σχόλια

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες! Καλή αρχή , Νεκταρία μου. Είμαι εδώ ♡ Αξίζεις να ανεβεις ψηλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις